Delirir insan, diğer insanlar da bunu alkışlar

Anne sen çay demlemedin mi ya? Nerede kaldı benim çayım.

Neyse babam getirdi çayı ama öteki yazıyı yazana kadar çayım bitti. YANİ HALA ÇAYIM YOK ÇAY İSTİYORUM BEN.

Ben kimsenin tutup da bana "sen nasıl bir insansın omg" muhabbeti yapacağını düşünmüyorum. Yapan olursa da ikilesin napam ben. Daha az hayalperest bir insan olmadım ben, sadece gerçekleri görebiliyorum. Toplumun nabzını yoklayabiliyorum. Ve benim sevdiğim insanlar çok tatlişko ötekilerden bana ne.

Kime oy verdiğini söylememek garip bir şey değil. Herkesin yapması gereken bir şey bence. Yoksa twittera giremiyoruz. Laf etmem ben öyle bir insan değilim. YAŞASIN TELEFONUN ŞARJI DOLDU. Ama önce bir şeyler yazayım.

Ne diyordum ben.. Ay biraz korkuyorum. Dürüst olayım iyi bir üniversite kazanmama %50 ihtimaliyle baktığım ve kariyer hedefim olmadığı için sınavı minimum seviyemde önemsiyorum. Daha az önemserdim de aslında toplum baskısı var anacım, ben ne yapayım. Ben arkadaşlarımı seneye görememekten korkuyorum. Alpi nereyi yazarım bilmiyorum diyor, Elif İstanbul gelir mi bilmiyor, Gökçen iyice İstanbul'dan vazgeçmiş duruyor. E ben de İstanbul manyağı olduğumu söyleyemem ama herhalde İstanbulda iyi bir yer gelse başka bir yeri istemem. Ama arkdaşlarım başka şehirlerde olursa ve onları göremezsem gerçekten ne yaparım bilmiyorum. Gerçekten bu insanlar olmasa bu kadar mutlu olabilir miyim bilmiyorum. Küçükken sürekli taşınıp da sürekli arkadaş kaybettiğim için zaten bir avuç olan arkadaşlarımı sıkıca tutup bırakmamak istiyorum. Bu çok korkunç bir şey.

Ve ben kesinlikle küçük bir sahil kasabasında bahçeli bir evde oturmak istiyorum. Annem için hanımeli, benim için portakal ve kiraz ağaçları olsun istiyorum. Portakal ve kiraz aynı iklimde yetişir mi bilmiyorum. (Ay ben böyle mi gircem coğrafyaya be.)

Gidelim de biraz çay içelim. Ve şu sıkıntılı hisler bitsin pls.

2 yorum:

  1. melabaaaağ nerdesin yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melabaa~
      Oradayım buradayım, ama gelicem yazıcam bir şeyler yakın zamanda ^.^

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~