Her şey güzel olacak

Selam, bugün benim doğum günüm ve ben bu postu Fatih Camii'nin bahşesinden giriyorum. (Bu arada Camii'nin sonuna 2 i koymayı da sevmem)
Doğum günlerine önem veririm aslında.
Ama mesela bugün birilerinin ölüm günü. (Camiide cenaze var.)
Yok tanımıyorum hanımları beyleri.
Ben pazara gidicem.
Biraz yalnızım ve çok yürüdüm. Tüm banklar da yaşlı teyze dolu.
Küçükken doğum günlerim daha güzel olurdu.
Bir sürü hediye filan.
Pasta bile yok bu yıl.
Demek ki canım ondan pasta çekiyordu günlerdir.


9 yorum:

  1. Doğum günün kutlu olsun o zamaan :)
    Neden böyle oldu ki bu sene?
    Benim elimden de anca bu geliyor https://ciceksepeticomscdn.akamaized.net/cicekv5/gp129-1/XL/dogum-gunu-tasarim-pasta-gp129-1-1.jpg

    YanıtlaSil
  2. doğduğun gün kutlu mutlu olsun, kendine hediye vermişsin ya kendine ayırmışsın günü
    inşallah her şey çok güzel olsun (:

    YanıtlaSil
  3. beni tanımaz etmezsiniz, ama bu doğum gününüzü bir yabancının kutlamasına engel olmamalı, nice yıllara, hepi börtdey!

    YanıtlaSil
  4. "Doğum günün kutlu olsun" cümlesi de bir hediye değil midir,
    nice yıllara:)

    YanıtlaSil
  5. Doğum günü heey! :)
    Ben de beklerim Kafa'ya, sevgiler çok! :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Uzun zamandır yazmıyorum buralara. Aslında zamanım yok demek isterdim ama o kadar çok zamanım var ki. Sadece kendimde içimdekileri bir yere dökecek enerji bulamıyor olabilirim.

      Sil
    2. Biliyorum o hissi,arada bana da oluyordu ama bir süre sonra geçiyor.Boylr hafifte hafiften bir şeyler yazınca devamı geliyor.Bekliyorum o zamanı.Tamam mı?

      Sil

Aklından geçenleri duymak istiyorum~