Her şey güzel olacak

Selam, bugün benim doğum günüm ve ben bu postu Fatih Camii'nin bahşesinden giriyorum. (Bu arada Camii'nin sonuna 2 i koymayı da sevmem)
Doğum günlerine önem veririm aslında.
Ama mesela bugün birilerinin ölüm günü. (Camiide cenaze var.)
Yok tanımıyorum hanımları beyleri.
Ben pazara gidicem.
Biraz yalnızım ve çok yürüdüm. Tüm banklar da yaşlı teyze dolu.
Küçükken doğum günlerim daha güzel olurdu.
Bir sürü hediye filan.
Pasta bile yok bu yıl.
Demek ki canım ondan pasta çekiyordu günlerdir.


Yazamıyorum. İlham denen şey 0 hayatımda. Her şey çok güzel gibi görünürken bile değil.
Mor saçlarım var. Niye derdim olsun ki?
Bir şeyler yazmak istiyorum, hikayeler, insanların yazdıklarına hayranlıkla bakmaktan bıktım ama dedim ya ilham yok.
Bi yerden yazmak lazım ama olmuyor işte.
Buraya bile yazmıyorum.
Hiçbir yere yazmıyorum.
İlginç şeyler yaşasam bile bir anlamıyor olmuyor.
Çünkü ilham yok.

Neden

12.24
Aynaya baktı.
Çirkin hissediyor.
Oysa birkaç dakika önce güzeldi.


İyi geceler ve sizi seviyorum

Bazen ölmek istiyorum ama kendimi öldürmem.
Ölmek isteği yaşamın zorluğundan değil anlaşılmazlığından.
Bir derdiniz varsa yüzüme söyleyin.
Beni böyle sevmiyorsanız sevmeyin.


Geçen gece

Sevdiğin ama seni umursamadığını düşündüğün insanları rüyada görüp kombo yapmak.